Кадрова політика
Фонд державного майна України ініціював створення власної системи Кадрового резерву для підбору персоналу на керівні посади державних підприємств та товариств різних форм власності.
Долучитись до Кадрового резерву або переглянути актуальні вакансії можуть усі охочі, відвідавши електронний ресурс: https://hr.spfu.gov.ua/.
Користувачі системи, які прийняли рішення стати претендентами на посади, мають пройти чотири прості кроки: подати анкету, пройти ідентифікацію, оцінювання та включення до резерву. Інструкція для заповнення анкети з покроковим описом розміщена за посиланням: https://hr.spfu.gov.ua/instruction.
Спеціаліста І категорії (2 вакансії) / головного спеціаліста служби у справах дітей Уманської міської ради
Кваліфікаційні вимоги.
- Вища освіта не нижче ступеня бакалавра ( педагогічна або юридична);
- вільне володіння державною мовою;
- Без вимог до стажу роботи.
Основні напрямки роботи служби у справа дітей Уманської міської ради.
- координація діяльності державних органів, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації їх роботи щодо запобігання дитячої бездоглядності;
- розвиток сімейних форм влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- робота з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах, захист їх прав та інтересів;
- робота із розвитку сімей патронатного вихователя з метою надання допомоги дітям, які потрапили в складні життєві обставини;
- забезпечення додержання вимог законодавства щодо, встановлення опіки та піклування над дітьми;
- робота щодо підбору, обліку кандидатів в усиновлювачі та оформлення документів на них, дітей, які підлягають усиновленню;
- робота із створення прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та влаштування до них дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування;
- здійснення контролю за утриманням дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у створених прийомних сім’ях;
- підготовка документів для встановлення статусу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- підготовка документів для надання дітям статусу, дітей, які постраждали в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів;
- захист житлових і майнових прав дітей;
- здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї, передусім, жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення;
- попередження негативних проявів серед дітей та підлітків, зниження рівня правопорушень серед неповнолітніх;
- здійснення захисту прав та інтересів дітей, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування у суді;
- здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту для дітей незалежно від форм власності, які функціонують на території територіальної громади.
Інформація про строковість призначення на посаду.
- На період воєнного стану.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік необхідних документів для призначення на посаду в органах місцевого самоврядування в період дії воєнного стану.
- Особова картка за формою № П2-ДС, автобіографія; (посилання на особову картку за формою № П2-ДС та приклад заповнення картки)
- фото розміром 3х4 см;
- документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи;
- копія військового квитка (для військовозобов’язаних)
*Звертаємо Вашу увагу на обов'язковість подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Бажаючим звертатись до відділу кадрової роботи та з питань нагород виконавчого комітету Уманської міської ради за адресою:
м. Умань, площа Соборності, 1, каб. 303, 310, тел. 3-32-13.
Начальника відділу охорони культурної спадщини Уманської міської ради
Кваліфікаційні вимоги.
- Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідно професійного спрямування (музеєзнавство, пам’яткознавство, архітектура, будівництво, землеустрій, історія);
- вільне володіння державною мовою;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Інформація про строковість призначення на посаду.
- На період воєнного стану.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади державної служби, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік необхідних документів для призначення на посаду в органах місцевого самоврядування в період дії воєнного стану.
- Особова картка за формою № П2-ДС, автобіографія; (посилання на особову картку за формою № П2-ДС та приклад заповнення картки)
- фото розміром 3х4 см;
- документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи;
- копія військового квитка (для військовозобов’язаних)
*Звертаємо Вашу увагу на обов'язковість подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Бажаючим звертатись до відділу кадрової роботи та з питань нагород виконавчого комітету Уманської міської ради за адресою:
м. Умань, площа Соборності, 1, каб. 303, 310, тел. 3-32-13.